9 работи кои се дозволени да ги јадеме пред спиење

12266_241018095649879_800x500.jpg

За некои луѓе, јадењето во текот на ноќта е кошмар. Сепак, овој процес може да се направи многу лесен и безопасен ако ги замените крофните и колбасите со здрава храна, како што се сирење и пуканки.

Подготвивме листа на храна за вас, кои прават одлични ноќни закуски. Ако сѐ уште не сте подготвени да јадете здрава храна, едноставно можете да престанете да јадете храна која апсолутно не би требало да ја јадете навечер.

post cover photo

Сирење

Научниците од Харвард предупредуваат дека јадењето премногу може да биде проблематично исто како одење на спиење гладни, па затоа советуваат да јадете нешто лесно ноќе. На пример, тие препорачуваат да се јадат неколку парчиња сирење кое има доволно вкус за да ги задоволи сетилата и нема да биде премногу тешко за телото да ги свари.

Јогурт

Според експертите за исхрана, грчкиот јогурт е совршен за ноќна закуска, бидејќи не содржи многу масти, но содржи многу протеини. Според студиите, протеинот во јогуртот не само што ве тера да се чувствувате целосно, туку исто така му помага на телото да изгори повеќе калории во текот на денот.

Крекери

Крекери од цело зрно пченица (не сите редовни крекери) може да се јадат без да предизвикаат премногу штета на здравиот сон. Тие содржат т.н. бавни јаглехидрати кои ве ситат на подолго.

Пуканки

Експертот за исхрана Ерика Канал ги советува луѓето кои сакаат ноќни закуски да јадат чаша пуканки без сол. Овој вид на закуска нема да влијае на обликот на телото.

Можете да направите вкусни пуканки со додавање на црн пипер или лук на нив.

Јајца

Варено јајце содржи само 75 kcal и е одлично за ноќна закуска. Според истражувањата, таквата ужинка ќе ви овозможи да заборавите на глад до утрото и нема да се претвори во екстра цм на вашата половината.

Зеленчук

Ако знаете со сигурност дека ќе се разбудите ноќе за да уживате во храната, но сфаќате дека еден вид на храна нема да биде доволна за вас, можете да подготвите некој вид јадење однапред како на пример растителна салата.

Препорачуваме да јадете зелен зеленчук затоа што содржи видови на јаглехидрати кои ќе ве задржат сити до утрото.

Јаболка со цимет

Специјалист за здрава храна, Карен Борсари препорачува да се јаде јаболка со цимет за оние кои сакаат ноќе да јадат слатка храна. Можете да додадете и неколку зрна суво грозје.

Чаша сок од цреша

Се разбира, ние мислиме на природен сок од цреша. Тоа не може да ве натера да биде навистина сити, но истражувањата покажуваат дека овој сок има позитивно влијание врз квалитетот на спиењето, што го прави подлабоко и подолго.

Банана

И покрај фактот дека ова овошје брзо се вари, веројатно е дека нема да ве разбуди втор пат во текот на ноќта. Работата е, бананите содржат многу калиум и магнезиум кои ни помагаат да се релаксираме. Исто така, содржи мелатонин кој според различни студии го подобрува квалитетот на спиењето.

Што мислиш ти?
  • Ви се допаѓа оваа вест? Препорачајте ја на Вашите пријателите преку следниве сервиси:
  • Mail