Агент во контакт центар

amsm.png

Клучни работни обврски:

  • Одговарање на дојдовни повици
  • Прибирање на информации за состојба на патишта
  • Комуникација со медиуми
  • Издавање на документи

Потребни квалификации:

  • Средно образование
  • Средно познавање на MS Office (word, excel), Internet
  • Напредно познавање на Англиски јазик
  • Средно познавање на Германски јазик се смета за предност
  • Претходно работно искуство во иста или слична област се смета за предност

Способности и потребни професионални вештини:

  • Комуникациски вештини
  • Активно слушање
  • Аналитични способности
  • Организираност и одговорност
  • Флексибилност и работа во 3 смени
  • Способност за работа во кратки рокови

Доколку сакате да ни се придружете и да станете дел од нашиот успешен тим, ја очекуваме вашата кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик во електронска форма да ни ја доставите на vrabotuvanje@amsm.com.mk со назнака РАБОТА – Агент во Контакт центар, најдоцна до 13 февруари 2017.

Само избраните кандидати ќе бидат контактирани.

Што мислиш ти?
  • Ви се допаѓа оваа вест? Препорачајте ја на Вашите пријателите преку следниве сервиси:
  • Mail