shopping.jpg

Тоа нема да значи и крај на физичките продавници, туку извесно е дека трговците ќе вложуваат во комбинација меѓу продажбата во маркети и он-лајн продажбата, што би било тренд на иднината и што го доби називот „фигитал“.

Интернет трговијата во САД за 2018 година сочинуваше 14,3 отсто од вкупната малопродажба. Дури 40 отсто од вкупниот број трансакции отпаѓаат на „Амазон“, кој го купи и „Хол фудс маркет“, синџир од 500 прехранбени маркети. Освен тоа, интернет гигантот ги отвори и „Амазон гоу“, физички продавници без каси. Сега ги има 11 што работат со тој концепт, а до крајот на 2021 година нивниот број треба да порасне на 3.000 продавници на територијата на САД.

Што мислиш ти?
  • Ви се допаѓа оваа вест? Препорачајте ја на Вашите пријателите преку следниве сервиси:
  • Mail