Како ќе реагира вашето тело ако почнете да одите боси почесто?

Kako-kje-reagira-vasheto-telo-ako-pochnete-da-odite-bosi-pochesto.jpg

Како ќе реагира вашето тело ако почнете да одите боси почесто?

Ако одите боси, се поврзувате со земјата или со природната површина преку нозете, така што вашите органи ја апсорбираат нејзината магнетна енергија. Дури и ако немате градина, можете да шетате боси низ куќата. Во продолжение прочитајте кои се придобивките од одењето боси.

1. Ги лекува негативните емоции

Слободното одење без чевли го намалува стресот и поттикнува некои телесни функции, како дишење, оксигенација на крвта и пулс. Исто така, одењето боси ве враќа во детството, што е преточено во позитивно чувство.

2. Ја обновува кожата

Многу е важно да им дозволите на нозете да дишат природно и да бидат ослободени од ограничувањата на обувките. На овој начин ќе ја спречите појавата на влажност и нема да имате проблем со појавата на бактерии и лош мирис на стапалата.

3. Ја зголемува енергијата

На нозете има безброј нервни завршетоци. Тие се суштински во некои видови алтернативна медицина, како што се акупунктурата и рефлексологијата. Кога директно ја допирате земјата со нозете, ги активирате овие нервни завршетоци, што резултира со автоматско зголемување на енергијата.

4. Го ослободува притисокот врз зглобовите

Човечките суштества биле создадени да можат да преживеат без чевли. Кога одите боси, механиката на вашето тело се приспособува на тоа, создавајќи природно порамнување на зглобовите. Ова е причината зошто некои спортови, како што се пилатес или јога, се практикуваат боси.

5. Го зајакнува вашиот одбранбен систем

Одењето боси ви помага да им се спротивставите на настинките. Ладната земја го предизвикува телото да произведува дополнителна топлина и на тој начин го зајакнува имунитетот. Методот топло-ладно се користи за лекување болка кај хронични опструктивни белодробни заболувања, вклучително и астма и анксиозност.

6. Ја стимулира циркулацијата

За уште подобра циркулација, најдобро е да одите во ладна вода, по влажна трева, во река или во море. Плус, ова ќе ви помогне да ги намалите воспаленијата во нозете.

Бонус
Одете боси еден час дневно, по можност на природни површини и, ако можете, одете на прсти и на потпетици.

Спортувајте без обувки за зајакнување на вашите мускули и лигаменти.

Грижете се за хигиената на стапалата затоа што одењето боси на тротоар или во куќата може да предизвика сувост и грубост на кожата и може да се насобере нечистотија.

Извор: vistina.com.mk

Што мислиш ти?
  • Ви се допаѓа оваа вест? Препорачајте ја на Вашите пријателите преку следниве сервиси:
  • Mail