Пет совети како да бидете незамениливи на работа

1NAk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTlRZN01EQV8vMjNiZWI5MjBkOTM4MzJmODQwYzM5OGNhODRhMzJlZmYuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB.jpg

Многу е потешко да најдете нова работа, отколку да ја задржите старата. Со малку труд може да придонесете надредениот да не сака да ве менува ни по било која цена. Тој ќе мисли дека вие сте еден од најдобрите вработени и дека сте незаменливи.

Еве пет совети како да бидете незаменливи:

  1. Бидете самоуверени, доверливи и чувајте ја работната тајна

Кога надредениот сака да вработи некој нов работник, едно е прашањата му е: дали личноста е доверлива? Често се тестираат тие особони, па затоа внимавајте.

  1. Прифатете и тешки задачи

Најтешките задачи ќе ги прифатат и најспособните и оние кои сакаат да остават добар впечаток, а тоа ви е целата зар не? Оставете впечаток дека работата нема да оди толку добро ако не сте вие во тимот.

  1. Имајте своја “цака“ за решавање на проблемите

За некои задача можеби ви треба повеќе време, а на некој помалку. Повеќето луѓе работат на свој начин, а вие смислете ваш начин.

  1. Нека ве сакаат клиентите и соработниците

Многу тешко е да отпуштите личност која ја сакаат и другите, а од која дирекно или индирекно зависи успехот. Потрудете се да помогнете на личност која ќе ја сретнете во работна атмосфера. Кога им помагате на другите, си помагате и на самите себе да реализирате нови контакти.

5 Бидете позитивни и во најдобрите моменти

Во ситуациите кога “бродот тоне“, доцнење на платата, финасиска криза луѓето стануваат негативни, а малкумина се трудат да го задржат ентузијазмот. Верувајте кога ќе поминат лошите моменти, надредениот ќе ви биде благодарен  затоа што сте останале најдобри и во најлошите моменти.

Што мислиш ти?
  • Ви се допаѓа оваа вест? Препорачајте ја на Вашите пријателите преку следниве сервиси:
  • Mail